Penerbit, pengarah dan pelakon, Michael Ang mengakui bersikap terbuka untuk menerima segala kritikan setelah melancarkan single pertamanya, “Cinta Atau Propa” pada Rabu.

“Salam semua. Akhirnya video muzik “Cinta Atau Propa” dah boleh ditonton di YouTube Indigital Music.

“Cepat semua pergi tengok dan komen pada video muzik tersebut. Kalau tak puas hati ke, nak kutuk ke, tinggalkan komen kat situ okay! Nanti aku balas kat sana,” katanya dalam satu perkongsian di laman Instagram.

Tidak dinafikan, keputusan pengarah itu untuk bergelar penyanyi telah mengejutkan ramai pihak termasuk rakan-rakan selebriti yang tertanya-tanya sekiranya Michael mempunyai bakat menyanyi.

Menjengah ke ruangan komen, rakan-rakan selebriti dan pengikut Instagram Michael meninggalkan pelbagai reaksi setelah menonton muzik video tersebut.

Namun, apa yang paling mencuri tumpuan adalah komen daripada usahawan kosmetik Dato’ Sri Vida yang mempersoalkan tindakannya untuk menjadi penyanyi.

“Tiba-tiba hendak menjadi penyanyi pula, semua benda nak caras. Jadi pengarah cukuplah dan duit sudah banyak. Berilah peluang kepada orang lain untuk mencari makan Michael,” katanya.

“Cinta Atau Propa” dihasilkan di bawah kerjasama Killa Driz dengan komposer dan penyanyi Hafiz Hamidun.

Terdahulu, Michael menerusi Harian Metro menyatakan projek nyanyian ini adalah sekadar suka-suka sahaja dan tidak bercadang untuk menyanyi secara langsung di atas pentas.