Pelakon Janna Nick sekali lagi mencuri tumpuan ramai apabila berpeluang memenuhi keinginannya untuk makan salji ketika berada di sebuah puncak pergunungan di Eropah.

Seperti yang dikongsi oleh Janna, atau nama lengkapnya Nurul Jannah Muner, menerusi satu video di laman Instagram, dia sudah lama teringin untuk makan salji setidak-tidaknya sekali seumur hidup.

“Hari ini saya akan makan salji. Ini bukan pertama kali saya bermain salji. Tapi setiap kali saya datang ke tempat yang ada salji, saya akan berasa teringin untuk makan salji.

“Mungkin sekali seumur hidup saya kena buat juga perkara ini (makan salji),” katanya.

Menerusi video itu, Janna dilihat telah membawa sebekas madu bersamanya untuk dimakan bersama salji yang terletak di kawasan paling tinggi di pergunungan tersebut.

“Sedap eh salji ini. Serius. Gebu dan sejuk dia tak macam ais dalam peti sejuk tu. Lepas ni kena bawak mangkuk, susu, sirap, kacang dan gula merah,” guraunya.

Ruangan komen pula dipenuhi dengan komen-komen lucu daripada rakan-rakan selebriti dan para peminat. Tidak kurang juga yang terliur dan mempunyai keinginan sama.