Biarpun drama bersiri terkenal “Kisah Cinta Kita” telah tamat siarannya semalam, namun rata-rata penonton mengakui tidak puas menontonnya.

Melihat sambutan baik daripada penonton, penerbitnya Datuk A Aida tidak menolak cadangan untuk kembali menghasilkan drama itu bagi musim kedua.

“Alhamdulillah, terima kasih pada semua peminat “Kisah Cinta Kita”. Insya-Allah kita cuba cadangkan “Kisah Cinta Kita 2″, harapnya pihak TV3 bagi lampu hijau,” katanya menerusi Harian Metro.

Dalam pada itu, A Aida turut memberi kejutan kepada para penonton dengan menayangkan babak yang tidak ditayangkan di televisyen menerusi saluran YouTube A Aida Production.

Jelas A Aida, terdapat banyak babak yang disunting memandangan tempoh siaran di televisyen hanya 43 minit sahaja. Tayangan di YouTube itu membabitkan 26 episod kecuali episod lima dan sembilan.

“Kisah Cinta Kita” yang disiarkan di Slot Samarinda bermula 26 November 2021 lalu menggandingkan pelakon hebat Amelia Henderson dan Aedy Ashraf sebagai peneraju utama.

Selain Aedy dan Amelia, KCK turut dibarisi pelakon hebat lain seperti Datuk Jalaluddin Hassan, Maria Farida, Khaty Azean dan Ikmal Amry.