Penyanyi Ernie Zakri menzahirkan syukur kerana dapat mengadakan majlis doa selamat buat cahaya mata sulungnya di Ruang Event Space, Petaling Jaya pada Ahad lalu.

Ernie atau nama sebenarnya Nur Ernie Shahirah Zakri teruja apabila majlis itu turut disertai dengan kejutan ‘baby shower’ yang telah dirancang oleh suaminya, Syamel.

“Syukur Alhamdulillah. Berkesempatan untuk buat doa selamat untuk anak solehah. Tak sangka ada sekali ‘baby shower’ untuk kita.

“Terima kasih suami beri kejutan buat kita. Rasa macam sambutan hari jadi pula. ‘Sweet’ sangatlah pula BangMel ni,” katanya menerusi satu hantaran di laman Instagram.

Menerusi foto-foto yang dikongsikan, majlis tersebut turut dimeriahkan dengan kehadiran keluarga kedua-dua belah pasangan.

Secara tidak langsung, majlis itu turut menjawab teka teki para peminat yang teruja untuk mengetahui jantina bayi dalam kandungan Ernie yang kini berusia lapan bulan.

Melihat dekorasi kek yang berwarna merah jambu dan kapsyen foto Ernie, para peminat sudah menjangka bahawa mereka bakal menyambut bayi perempuan.

Ernie dan Syamel sah bergelar suami isteri pada majlis pernikahan mereka yang berlangsung di Masjid Puncak Alam, Selangor pada 26 Mac 2021.