Setelah memenangi tempat keempat dalam program realiti Gegar Vaganza musim kelapan (GV8), penyanyi dan pelakon Adibah Noor menghadiahkan peminat dengan single baharu berjudul “Kecurigaan”.

Adibah atau nama sebenarnya Adibah Noor binti Mohamed Omar berkongsikan pautan single ciptaan Chevy Amry itu menerusi laman Instagram miliknya pada Isnin.

Bercakap mengenai kemenangannya dalam GV8, Adibah mendedahkan dia akan menggunakan hadiah wang tunai sebanyak RM20,000 untuk tujuannya yang tersendiri.

Mengakui berdepan kesempitan ketika tempoh pelaksanaan Perintah Kawalan Pergerakan (PKP), Adibah ingin melangsaikan hutang serta menebus kembali barang kemas yang telah digadaikan.

“Rasanya semua sudah tahu bagaimana saya lalui hidup susah ketika dua kali tempoh PKP sebelum ini. Saya tidak malu mengaku tentang hal tersebut.

“Duit kemenangan ini saya akan gunakan untuk bayar semua hutang yang telah saya pinjam sebelum ini dan tebus kembali barang kemas. Selain itu akan simpan sedikit dan mahu bercuti rehatkan diri,” katanya menerusi Kosmo!

Terdahulu, GV8 menyaksikan kemenangan Aliff Aziz mengungguli tempat pertama, sementara Nikki Palikat dan Suki Low memenangi tempat kedua dan ketiga.