Apa sahaja yang dilakukan oleh menantu Datuk Seri Siti Nurhaliza, yang juga pelakon dan usahawan Tya Arifin pasti akan mencuri perhatian para peminatnya dari Malaysia dan Indonesia.

Terbaru, pemilik perniagaan Mutyara Beauty itu dihujani pujian ramai setelah berkongsikan beberapa fotonya sedang menikmati percutian di Dubai dan Abu Dhabi, Emiriah Arab Bersatu (UAE).

Difahamkan Tya, atau nama sebenarnya Nurtria Wulandari Arifin, berada di sana atas urusan kerja bersama suami, Asyraf Khalid serta beberapa orang usahawan terkemuka tanah air bagi menguatkan lagi jenama Mutyara ke persada dunia.

7

Antara lokasi-lokasi menarik yang dilawati Tya ialah Desert Safari, Dubai Expo, Masjid Sheikh Zayed dan Louvre Abu Dhabi.

Lebih menarik lagi, Tya turut berpeluang menaiki belon udara panas dan roda Ferries Ain Dubai menikmati keindahan bandar Dubai.

6

Dalam keseronokan bercuti, Tya tidak lupa untuk terus mempromosikan salah satu produk Mutyara Beauty iaitu Jus Jamu Mutyara yang dijual dalam bentuk sachet.

Perkongsian ibu kepada dua cahaya mata itu turut menarik perhatian rakan-rakan artis seperti Kilafairy, Mawar Rashid, Uyaina Arshad, Sharifah Rose dan Nurin Afiqah.

Dalam perkembangan lain, Tya aktif dalam merancang strategi membantu kaum wanita menceburi bidang perniagaan dan bergelar usahawan berjaya menerusi program Berniaga Bersama Tya.