Dalam kesibukan kerja dalam dunia seni, pasangan selebriti Zizi Kirana dan Yusuf Bahrin sempat mencuri masa untuk meluangkan waktu bersama di pulau-pulau peranginan di Semporna, Sabah.

Momen romantis pasangan itu dikongsi menerusi foto dan video yang dikongsikan menerusi laman Instagram mereka.

Menurut Yusuf, percutian mereka yang dianggap sebagai pra-bulan madu itu ditaja khas oleh sebuah agensi percutian di negeri di bawah bayu tersebut.

“Pra-bulan madu bersama isteri jelita saya. Banyak lagi pulau yang tak sempat nak pergi sebab tak cukup masa kena balik sebab kerja.

“Insya-Allah destinasi percutian seterusnya, Pulau Mabul!” ujar pelakon “Jangan Ganggu Jodohku” itu.

Menjengah ke ruangan komen, video itu telah mencuri perhatian rakan-rakan selebriti dan para peminat yang tumpang gembira dengan kebahagiaan pasangan tersebut.

Para peminat turut memuji penampilan Zizi yang masih menjaga aurat biarpun berada di kawasan pantai serta mendoakan agar rumah tangga mereka kekal hingga ke Jannah.

Terdahulu, Zizi dan Yusuf diijab kabulkan dalam sebuah majlis tertutup di di Masjid Usamah bin Zaid, Wangsa Maju, Kuala Lumpur pada 19 September lalu.

Pasangan itu mula berkenalan ketika sama-sama terlibat rakaman program hiburan, “All Together Now Malaysia” (ATNMY) awal tahun ini sebelum mengikat tali pertunangan pada 29 Ogos.