Setelah dua minggu bergelar isteri kepada usahawan Muhammad Firdaus, pelakon Puteri Aishah berkongsi momen manisnya bersama suami berbulan madu di benua Eropah.

Difahamkan pemilik nama lengkap Puteri Aishah Sulaiman itu bersama suaminya telah berangkat ke sana sekitar hujung November lalu.

Menerusi beberapa perkongsiannya di laman Instagram, jelas terpapar senyuman kegembiraan pelakon kelahiran Negeri Sembilan itu melawat tempat-tempat menarik di kota London dan Paris.

Lebih menarik lagi, Puteri Aishah turut berpeluang untuk berfoto di sekitar kawasan roda feris terkenal dan terbesar di Eropah, iaitu The London Eye.

Dalam perkongsian terbaru, Puteri Aishah dan Firdaus kini berada di Switzerland, di mana dia berkongsikan video menaiki kereta kabel di Pergunungan Titlis yang diliputi salji.

Sebagai langkah berjaga-jaga, pelakon itu tidak ketinggalan untuk menjalani ujian calitan memandangkan dunia masih belum pulih dari wabak COVID-19.

Menjengah ke ruangan komen, rakan-rakan artis dan para pengikut Instagram Puteri Aishah tumpang gembira melihat pelakon itu menikmati tempoh bulan madunya di sana.