Pelakon Intan Ladyana berdepan detik cemas apabila dikejarkan ke Hospital Sungai Buloh bersama suami yang juga penyanyi dan pengacara Harris Alif setelah disahkan positif COVID-19.

Menerusi perkongsian video tanpa kapsyen di Instagram Story, pemilik nama lengkap Intan Nurladyana Mohamat Yahaya itu menggambarkan dirinya berada dalam ambulans kira-kira jam 11 malam tadi.

Perkara itu turut dilaporkan menerusi laman Instagram rasmi program hiburan terbitan TV3, “Melodi”, malam tadi.

“Pelakon Intan Ladyana terpaksa dikejarkan ke Hospital Sungai Buloh selepas disahkan positif COVID-19. Beliau kini dikhabarkan hamil anak pertama dan suaminya, Harris Alif disahkan positif COVID-19.

“Sama-sama kita doakan kesihatan Intan dan suami pulih seperti biasa,” ujar pihak “Melodi” dalam kenyataan tersebut.

IG Story yang dikongsi Intan Ladyana

Bagaimanapun, setakat ini Harris atau nama sebenarnya Nor Harris Alif Nor Rashidi, masih belum memberi khabar berita tentang situasinya bersama isteri.

Sekadar info, Intan dan Harris selamat diijabkabulkan dalam sebuah majlis tertutup di Masjid Wilayah, Kuala Lumpur pada 4 Februari lalu.

Sejak beberapa bulan lalu, timbul ura-ura yang mengatakan Intan kini berbadan dua, namun khabar itu masih belum disahkan oleh pasangan selebriti tersebut.