Impian penyanyi Ernie Zakri untuk berduet dengan penyanyi tersohor tanah air, Ziana Zain dan Misha Omar, akhirnya tercapai apabila mereka digandingkan di atas pentas acara Shopee 12.12 pada Ahad lalu.

Ernie atau nama sebenarnya Nur Ernie Shahirah Zakri, berkongsikan kegembiraannya menerusi perkongsian yang dimuat naik di laman Instagram miliknya.

“Subhanallah, Alhamdulillah. Dapat bergandingan bersama penyanyi yang sememangnya hebat di atas pentas.

“Sangat profesional, bagi apa saja mereka ‘onz’ terus. Dapat kongsi pentas bersama MakLong (Ziana Zain) saya, impian jadi kenyataan.

“Kak Mitch, terima kasih bagi pengalaman yang sangat indah untuk kita. Nanti boleh cerita dengan anak anak, dulu ibu dapat berduet dengan Ziana Zain dan Misha Omar,” katanya.

Biarpun sedang sarat mengandung tujuh bulan, namun ia tidak menjadi penghalang buatnya untuk menyanyikan nada tinggi serta memberikan persembahan terbaik.

Pada malam yang sama, isteri kepada penyanyi Syamel itu turut membuat persembahan pada Malam Aspirasi Seni bersempena program Aspirasi Keluarga Malaysia (AKM) yang berlangsung di Pusat Konvensyen Kuala Lumpur (KLCC).

Terdahulu, Ernie telah memaklumkan tentang kehamilannya yang berusia empat bulan pada September lalu.