Ketika ramai selebriti memilih lokasi luar negara sebagai destinasi pelancongan sejak sempadan negara dibuka semula, pelakon dan pengacara Sherry Alhadad memilih untuk menikmati percutiannya di Sabah.

Pengalaman percutian Sherry, atau nama sebenarnya Shariffah Mariam Syed Abdullah Al Hadad, dikongsi menerusi beberapa foto yang dimuat naik di laman Instagram miliknya.

Difahamkan pengacara “All Together Now Malaysia” itu berada di negeri di bawah bayu tersebut sejak seminggu lalu bersama beberapa kenalan rapat atas urusan kerja.

3
1
9
5
Sherry kongsi foto-foto percutiannya di Instagram

Antara lokasi yang Sherry lawati ialah Le’ One Kokol Elf, Api Api Night Food Market @ Gaya Street, Gombizau Honey Bee Farm, Tegudon Tourism Village dan Ladang Teh Sabah.

Malah lebih menarik lagi, Sherry turut berpeluang untuk mencuba aktiviti-aktiviti lasak seperti ‘parasailing’ di Pulau Manukan dan ‘water rafting’ di Sungai Padas.

Dalam pada itu, foto-foto Sherry dihujani dengan pelbagai komen daripada rakan-rakan selebriti dan para peminat yang tumpang gembira serta mencadangkan aktiviti-aktiviti menarik yang boleh dilakukan di Sabah.