Di Malaysia rangkaian pawagam popular yang menjadi pilihan orang ramai sudah semestinya GSC Cinemas, MBO Cinemas, TGV Cinemas dan beberapa lagi, namun kini satu lagi rangkaian pawagam yang mula bertapak di Malaysia iaitu Dadi Cinema.

Pavilion KL Star Max Hall
Star Max Hall bakal beri pengalaman seperti menonton filem di bawah bintang di langit.
Pavilion KL Star Lounge
‘Ini adalah ‘lounge’ Star+ Hall untuk anda yang mementingkan privasi ketika menonton wayang.

Bagi anda yang tidak mengetahui, Dadi Cinema merupakan rangkaian pawagam terkemuka di negara China dan mereka telah memilih Malaysia untuk melebarkan perniagaan mereka.

Pavilion KL Star Recliner Seats

Dadi Cinema memulakan operasi mereka bermula hari ini iaitu 1 November 2021 di Pavilion Kuala Lumpur dan Da Men USJ yang mana kedua-dua lokasi ini menampilkan konsep dalaman yang unik: : Dadi Cinema Pavilion Kuala Lumpur akan menjadi pawagam pertama di Malaysia yang memperkenalkan “konsep menonton wayang di bawah bintang” melalui Star-Max Hall di mana seluruh dewan pawagamnya dihiasi dengan tema galaksi dan bintang gemerlapan.

Pavilion KL Lil Star Hall
Dadi Cinema turut mempunyai dewan khas untuk si kecil yang dikenali sebagai Lil Star Hall

Projektor laser canggih juga digunakan untuk memaparkan grafik pawagam yang lebih terang dan jelas sementara sistem bunyi Dolby Atmos pula menawarkan pengalaman audio keliling yang menakjubkan. Pawagam di Da Men USJ pula direkabentuk berlandaskan konsep terbuka “Street Scheme” (“Skema Jalanan”) yang dihiasi dengan gambar rajah seni bina and tanda isyarat lalu lintas, sekaligus menghadirkan rasa girang buat penonton wayang meskipun sebelum tayangan bermula.

Da Men Street Scheme 2
Jika Dadi Cinema Pavilion Kl berkongsepkan ‘mewah’, Dadi Cinema di Da Men USJ pula berkonsepkan ‘street’.

Da Men Street Scheme 4
Da Men Waiting Area
Da Men Concession Counter

Dadi Cinema Pavilion KL turut mempunyai ‘dewan sepert Gold Class’ yang dikenali sebagai Star+ Hall yang datang dengan tempat duduk ‘recliner’, ‘wireless charger’, butang panggilan servis dan akses ke ruang rehat peribadi yang turut menawarkan makanan dan minuman ringan terpilih tanpa had.

Jom lihat foto-foto menarik Dadi Cinema Pavilion KL & Da Men USJ.

Pavilion KL Hall 2
Pavilion KL Lil Star Playland