Miss Mynah tahu ramai yang kini sedang membuat perancangan untuk pergi bercuti atau balik kampung selepas kerajaan membenarkan aktiviti rentas negeri semula. Golongan paling sibuk pastilah mak-mak yang sudah memikirkan baju apa yang hendak dipakai sepanjang percutian.

1 7

Aktor popular Norman Hakim juga berdepan situasi sama apabila dia berkongsi ‘memo’ daripada isterinya iaitu Memey Suhaiza dan bekas isterinya Abby Abadi yang sudah mempunyai ‘plan’ untuk pakaian apa yang perlu dipakai sepanjang percutian mereka nanti.

2 3
3 2
4 4

Umum mengetahui hubungan Norman Hakim dan bekas isterinya sangat akrab dan keluarga mereka sering melakukan pelbagai aktiviti bersama termasuklah pergi bercuti. Cuba tengok tangkap layar yang dikongsi Norman Hakim di Instagram miliknya.

6 3

Miss Mynah percaya ramai lagi wanita di luar sana yang sama seperti Memey Suhaiza dan Abby Abadi kan? Apa-apa selamat bercuti dan yang paling penting sentiasa patuh SOP yang telah ditetapkan.

Untuk hiburan terkini layari www.missmynah.com

📸: Norman Hakim, Memey Suhaiza & Abby Abadi Instagram

#MissMynah #NormanHakim #MemeySuhaiza #AbbyAbadi #artistsoninstagram #artismalaysia #artismalaysiaofficial #selebriti #selebgram #pelakon #cuticutiMalaysia #makanangin #kakitravel #kakitravelmalaysia #travel #travelphotography #travelgram #kitajagakita