Pasangan pengantin baru telah mengejutkan orang ramai apabila membawa bayi kembar mereka ketika majlis resepsi perkahwinan mereka baru-baru ini.

Dalam satu video TikTok yang dimuat naik oleh pengantin Nurreen Maimah Mahyudin yang berasal dari Baling itu memperlihatkan rata-rata jemputan terkejut kerana tidak tahu bahawa mereka sebenarnya sudah bernikah kira-kira setahun yang lalu.

Majlis perkahwinan itu berlangsung pada awal Januari lalu selepas perancangan untuk mengadakan majlis selepas akad nikah terpaksa ditunda susulan negara ketika dalam Perintah Kawalan Pergerakan (PKP) yang pertama.

Menurut Nurreen, mereka tidak menghebohkan berita tentang kehamilannya di media sosial oleh sebab itu ramai yang tidak mengetahui yang mereka mempunyai kembar lelaki Muhammad Uwais Areeq dan Muhammad Uwais Aryan.

Apa-apa pun Miss Mynah ingin ucapkan tahniah dan selamat pengantin baru buat pasangan ini. Semogo perkahwinan mereka berkekalan hingga ke Jannah.

@nreennaimaaa

sape macamni jugak kita geng ? 🤣🤭#pengantinpkp #babytwinspkp #zyxcba #masukberanda

♬ Beta Janji Beta Jaga – KangMarlo ??

🎥: nreennaimaaa TikTok

#MissMynah #pengantinbaru #majlisresepsi #videoviral #videolawak #viral #viralpost #bayikembar #pkp #viral #kitajagakita #tiktok