Jenama fesyen LEEYANARAHMAN bukan lagi asing dalam industri perniagaan tanah air memandangkan jenama itu sering menjadi tumpuan para wanita setibanya musim perayaan Aidilfitri dan Aidiladha.

Pemiliknya Leeyana, atau nama sebenarnya Nur Liyana Abdul Rahman, pernah berkongsikan salah satu pencapaiannya apabila berjaya memiliki rumah idamannya sebelum berusia 30 tahun.

Kejayaan itu merupakan hasil titik peluhnya dan suami, Muhammad Hafiz Abdul Hamid dalam membangun serta mengusahakan empayar perniagaan tersebut.

“Angan angan dah jadi kenyataan. Alhamdulillah. Betullah orang cakap , kalau kita sekadar berangan tapi takde effort , impian tak kan jadi kenyataan.

“Nak buat sesuatu, pastikan kita dah ada perancangan, dah ada idea, selepas itu kita boleh bayangkan rupanya macam mana bila dah siap. Jangan lepaskan 100% kat orang untuk buat. Terkadang tak sama macam kita nak, mulalah kita jadi singa!!” katanya.

Benar juga kata orang, rezeki tak pernah salah alamat. Selain doa, kerja keras dan usaha juga penting untuk seseorang mengejar impian mahupun matlamat tersendiri, termasuk memiliki rumah idaman.

Jadi mari kita lihat foto-foto di sekitar mahligai mewah Leeyana Rahman dan Hafiz.

01
4 1
3 2
17
18
16 1
19
15 3
14 3
11 3
8 1
9 1
12 2
10
13 3
5 1
7 1
6