Penyanyi popular Andi Bernadee mengakui teruja apabila diberi peluang untuk melakonkan watak utama dalam drama terbaru berjudul “Perisik Cinta Tak Diundang” di slot Akasia TV3 arahan Azmi Hatta.

“Sebagai bakat baru seni lakon, saya masih tak banyak pengalaman kerana baru menjayakan tiga karya drama. Jadi, agak terlalu awal untuk saya mendapat peluang sebesar ini. Bagaimanapun, soal rezeki tiada siapa yang tahu dan Allah sudah tentukan.

“Saya pun tak fikir lama untuk terima projek drama ini kerana tertarik dengan watak Niyaz Aqasha itu serta jalan ceritanya. Malah, untuk melakonkan karakter ini, saya juga diberi kebebasan membawanya dengan cara sendiri dan tidak begitu terikat. Ia menyeronokkan,” ujarnya yang dipetik dari Harian Metro.

Tambahnya Andi yang popular dengan beberapa single seperti “Satu Peluang”, “Donde” dan “Shimmy” ini lagi, dia sudah semakin selesa dengan kerjaya lakonan tetapi tidak akan meninggalkan kerjaya nyanyian.

Selain Andi, drama “Perisik Cinta Tak Diundang” ini turut dibintangi pelakon popular lain termasuk Shiha Zikir, Hafidz Roshdi, Wani Kayrie, Norish Karman, Esma Daniel, Bella Astilah, Shamsul Ghau Ghau dan ramai lagi.

📸: Andi Bernadee Instagram