Setelah lama tidak beraksi di skrin kecil, pelakon terkenal Fattah Amin kembali dengan drama bersiri fantasi romantik terbaru Viu Original berjudul “Ganjil”.

Menerusi drama arahan Datuk Yusry Abdul Halim itu, Fattah atau nama sebenarnya Abdul Fattah Mohd Amin digandingkan buat kali pertama dengan pelakon Diana Danielle.

Semestinya para peminat tidak sabar untuk menyaksikan kedua-dua pelakon berbakat ini kembali berlakon sejak naskhah terakhir mereka ditayangkan.

Pengurus Besar Viu Malaysia Kingsley Warner berkata, “Ganjil” adalah siri Viu Original ketiga yang diterbitkan tahun ini, susulan penerbitan “Black” musim kedua dan “Keluarga Baha Don” musim ketiga.

“Karya  hebat ini memaparkan dedikasi Viu terhadap kandungan terbitan tempatan yang berkualiti tinggi. Oleh itu kami yakin bahawa “Ganjil” memenuhi piawai sebuah drama premium yang sinonim dengan Viu,” katanya.

“Ganjil” berkisar tentang Amry dan Nabila yang mendapati diri mereka bertembung di dalam mimpi masing-masing yang akhirnya bercantum menjadi satu.

Tanpa mereka sedari, hubungan mereka menjadi lebih erat, saling berkongsi rahsia dan berdepan dengan ketakutan bersama. Mimpi mereka adalah cara alam memberikan mereka peluang kedua, untuk menjadi insan yang lebih baik.

Selain Fattah dan Diana, drama 10 episod ini turut dibintangi Fatin Afeefa dan Izzue Islam.

Kepada para peminat, jangan terlepas untuk menonton “Ganjil” bermula 30 September ini di platform penstriman Viu.