Pasangan penyanyi Sheryl Shazwanie dan Azzam Sham mengakui sudah bersedia untuk membawa hubungan mereka ke jinjang pelamin pada tahun hadapan.

Menurut Sheryl, keluarga kedua-dua belah pihak sudah pun merestui hubungan mereka dan telah merancang untuk mengikat tali pertunangan tahun ini, namun terpaksa ditunda susulan COVID-19.

“Saya sudah bersedia sepenuhnya kerana usia pun makin meningkat. Tahun depan, saya dan Azzam sudah berusia 25 tahun dan kami yakin sudah sampai jodoh untuk bina kehidupan bersama,” katanya yang dipetik dari Harian Metro.

2 4
Sheryl dan Azzam rancang majlis sederhana

Tambah pelantun lagu “Perasaan” itu lagi, tarikh nikah juga belum dapat ditentukan buat masa ini memandangkan situasi semasa agak membimbangkan.

“Jika keadaan COVID-19 ini masih sama juga tahun depan, saya dan Azzam mungkin akan buat majlis nikah dahulu, manakala resepsi pula dirancang kemudian. Kami juga sepakat buat yang wajib iaitu nikah dalam majlis sederhana,” katanya.

Pejam celik, pejam celik dah dewasa dah mereka berdua ni kan. MissMynah doakan semoga urusan perkahwinan Sheryl dan Azzam berjalan lancar.