Sejak dunia dilanda pandemik COVID-19 termasuklah Malaysia, kerajaan telah mengenakan sekatan atau lebih tepat lagi Perintah Kawalan Pergerakan (PKP) apabila wabak membawa maut itu merebak luas di seluruh negara.

Boleh dikatakan rakyat Malaysia terpaksa berkurang di rumah hampir dua tahun dan ini telah menyebabkan pelbagai masalah yang berlaku seperti masalah ekonomi, tekanan dan bermacam-macam lagi.

Memandangkan pihak kerajaan kini sedang giat memberi vaksin kepada rakyat, nampaknya seperti ada sinar harapan baru apabila Perdana Menteri, Tan Sri Muhyiddin Yassin baru-baru ini bakal membuat pengumuman mengenai kelonggaran yang akan diberikan kepada individu yang sudah lengkap 2 dos vaksin.

Berita itu nyata mengundang keterujaan seluruh rakyat yang sememangnya tidak sabar lagi mahu melakukan aktiviti seperti sebelum pandemik COVID-19 dan antaranya adalah balik kampung dan bercuti.

Jadi sementara menunggu berita baik itu bakal diumumkan tidak lama lagi, Miss Mynah ingin membuat survey apakah perancangan anda sekiranya larangan rentas negeri atau negara diangkat.

Jom sertai survey Miss Mynah di bawah ni.

Create your own user feedback survey