Jika sebelum ini MissMynah selalu berkongsi video masakan daripada Resepi Sheila Rusly dan Eina Azman, kini kedua-dua mereka terlibat dalam satu program masakan iaitu ‘Resipi Berani’ Maggi.


Dalam program masakan tersebut, #SheilaRusly, #EinaAzman dan #AnneIdris telah dipilih sebagai Mentor kepada tiga orang mantee berentap memburu kejayaan dalam perniagaan masakan. Kemahiran mereka dicabar untuk terus meneroka sesuatu yang baharu selain mendapat inspirasi dan semangat daripada 3 usahawan terkenal Malaysia sebagai mentor!

2 9


Jadi bagi korang yang sangat meminati dengan program masakan atau pun peminat setia kepada ketiga-tiga mentor ini bolehlah menonton program masakan ‘Resipi Berani Maggie’ di saluran YouTube Maggi.


📸: Daily Express & Maggi


#MissMynah #SheilaRusly #EinaAzman #AnneIdris #ResipiBeraniMagi #takkenaltakcinta #wanitacukupberani #artistsoninstagram #artismalaysia #artismalaysiaofficial #selebriti #selebgram #foodie #programmasakan #foodrecipes #foodphotography #foodstagram #foodblogger #resepi #resepisedap #resepimudah #makananviral #resepiPKP #aktivitidirumah #pkp #kitajagakita