Boleh dikatakan ramai di antara kita, termasuk selebriti-selebriti tanah air yang merupakan peminat tegar filem-filem Bollywood.

Jika sebelum ini kita dapat lihat ramai selebriti yang ‘miming’ lagu Hindustan, kali ini giliran pelakon Kilafairy pula menonjolkan bakatnya.

Namun begitu, pemilik nama sebenar Syakila Nisa Jahangir Khan ini bukan ‘miming’, sebaliknya menyanyikan ‘cover’ lagu “Sunn Raha Hai Na Tu” yang dipetik dari filem “Aashiqui 2” lakonan Aditya Roy Kapur.

Meninjau ke ruangan komen, rata-rata pengikut Instagram Kilafairy terpegun dengan kemerduan suara pelakon filem “Blok 404” tersebut. Malah, ramai juga berpendapat suaranya sesuai untuk menyanyikan lagu-lagu Hindustan.

IMG 4977
IMG 4978

Buat pengetahuan semua, selain berlakon, Kilafairy sebenarnya mempunyai bakat nyanyian, di mana dia pernah melancarkan dua buah single iaitu “Pasti” dan “Setia”.

Selain itu, Kilafairy juga pernah berduet dengan penyanyi Aliff Aziz untuk menyanyikan lagu filem Bollywood “Dilwale” “Gerua” yang dialih ke bahasa Melayu berjudul “Warna Cinta”.