Sejak kebelakangan ini, ramai dalam kalangan selebriti tempatan mencari inisiatif untuk mencari pendapatan sampingan memandangkan industri hiburan terjejas akibat pelaksanaan Perintah Kawalan Pergerakan (PKP) 3.0.

Selain berniaga makanan, ada juga selebriti-selebriti yang menjual pakaian dan barangan terpakai, atau lebih dikenali sebagai ‘preloved’, termasuk pelakon Anzalna Nasir.

Menurut Anzalna, atau nama sebenarnya Nur Anzalna Md Nasir mendedahkan, dia telah menerima banyak permintaan daripada para peminat yang ingin membeli pakaian terpakai anaknya, Mohamad Eidrees.

Tambah pelakon drama “Memori Cinta Suraya” itu lagi, hasil daripada jualan tersebut akan disalurkan kepada mereka yang memerlukan.

11 1
22
33
Antara baju Eidrees yang dijual sebagai ‘preloved’

Kebanyakan pakaian Eidrees terdiri daripada baju-baju dan seluar berjenama dan berkualiti tinggi, namun Anzalna menjualnya dengan harga yang berpatutan.

“Saya tahu pengikut Instagram @prelovedbyeidrees tak sabar! Selalunya muat naik foto baju-baju Eidrees tak sampai 10 minit semua laris!

“Laju betul ibu-ibu beli belah untuk anak-anak! Harga saya jual pun punyalah murah kalau nak dibandingkan dengan harga yang saya beli. Tak kisahlah! Apa yang penting ibu-ibu gembira tengok anak kacak bergaya,” katanya.