MissMynah baru sahaja post pasal Nabila Huda bidas netizen yang bersikap kurang ajar dengannya, belum pun reda seorang lagi aktres Siti Elizad pula menjadi mangsa tohmahan terbaru oleh seorang netizen.

Individu tersebut telah memuat naik komen jelik dengan mendakwa aktres itu mandul apabila sebuah portal memuat naik artikel mengenai aktres itu meminta doa agar dikurniakan zuriat baru-baru ini.

Siti Elizad nyata terkesan dengan kata-kata yang dilontarkan oleh individu tersebut dan telah membuat satu laporan polis kerana merasakan tindakan individu itu melampaui batas.

MissMynah berharap agar netizen-netizen di luar sana tu berpada-padalah dalam memberi komen terhadap apa sahaja isu. Jangan keterlaluan kerana ia mungkin memakan diri anda kelak. Bak kata pepatah “Terlajak perahu boleh berpatah balik, terlajak cakap badan binasa’.

📸: Siti Elizad Instagram

MissMynah #SitiElizad #stopfitnah #drama #dramabaru #filemtempatan #filemklasik #artistsoninstagram #artismalaysia #artismalaysiaofficial #selebriti #selebgram #pelakonmalaysia #filemMalaysia #pkp #kitajagakita