Setelah dua dekad berkecimpung dalam industri muzik tanah air, penyanyi bervokal lantang, Jaclyn Victor akhirnya berpeluang untuk menjayakan konsert solonya yang bakal berlangsung pada 12 Oktober 2024 di Zepp Kuala Lumpur.

Menurut Jaclyn, konsert ‘Jaclyn Victor First Solo Concert’ itu dianggap sebagai hadiah bermakna buat peminat setia dan merupakan penghargaan atas sokongan mereka sepanjang perjalanannya sebagai anak seni.

“Konsert ini sangat bermakna bagi saya, penanda aras untuk tempoh 20 tahun saya dalam industri ini dan juga masa terbaik untuk saya ‘beri balik’ kepada semua yang menyokong kerjaya saya.

“Bukan mudah perjalanan untuk kekal relevan dalam industri tanpa sokongan hebat peminat. Saya sangat teruja dan mahu buat yang terbaik buat semua peminat yang hadir nanti,” katanya menerusi Bernama.

Malah pemilik nama lengkap Jaclyn Joshua Thanaraj Victor itu turut menolak beberapa tawaran lain bagi memberi sepenuh tumpuan pada persiapan menjayakan konsertnya.

Menerusi konsert anjuran Rag Doll Records dengan kerjasama Banyak Bagus Entertainment dan Awake Production itu, Jaclyn bakal mempersembahkan 25 buah lagu termasuk “Gemilang”, “Ikut Rentakku”, “Bertamu di Kalbu” dan banyak lagi.

Harga tiket bermula dari RM258 (JAGALAH DIRI), RM328 (CINTA TIADA AKHIRNYA), RM388 (BERTEMU DI KALBU), RM438 (IKUT RENTAKKU), RM488 (GEMILANG), RM688 (VIP) sehingga RM888 (VVIP-BOX untuk 10 orang).

Tiket konsert tersebut boleh didapati mulai hari ini melalui www.livepass.asia.