Penyanyi dan pelakon Nabila Razali enggan mengulas dakwaan yang mengatakan dia sudah mengikat tali pertunangan dengan seorang ahli perniagaan dan bakal menamatkan zaman bujang dalam waktu terdekat.

Ujar Nabila, atau nama lengkapnya Nur Nabila Mohd Razali, perkara sebegitu terlalu peribadi buatnya dan hanya akan mengumumkannya apabila dia sudah bersedia.

Tambah pelantun lagu “Peluang Kedua” itu lagi, dia juga tidak pernah berkongsi foto mahupun video mengenai apa-apa yang berkaitan dengan pertunangan atau perkahwinan.

“Buat masa sekarang saya tak mahu buat keluarkan apa-apa kenyataan, cuma saya harap orang ramai menghormati privasi saya.

“Sekiranya saya sudah bersedia, insya-Allah saya akan umumkan perkara yang sahih. Saya ucapkan terima kasih kepada semua pihak atas keprihatinan untuk tahu perkembangan peribadi saya,” katanya menerusi Kosmo!

Sehubungan dengan itu, Nabila turut mengharapkan semua pihak dapat menghormati privasinya buat masa ini.

Terdahulu, tular desas desus yang mengatakan Nabila telah bertunang dengan ahli perniagaan bernama Nik Iruwan Nik Izan dalam satu majlis tertutup yang hanya dihadiri ahli keluarga dan kenalan rapat.