Percutian pelakon dan pengacara Zulin Aziz sekeluarga di Tanah Tinggi Cameron, Pahang, tidak seindah yang disangka apabila berdepan pengalaman mistik ketika bermalam di sebuah hotel.

Menurut Zulin, dia tidak mempunyai banyak pilihan memandangkan kebanyakan hotel telah penuh dan membuat keputusan untuk bermalam di hotel tersebut.

“Lama tak pergi Cameron Highlands, tapi kena kacau dengan hantu. Memang tak kelakar ya. Rancang pun saat akhir untuk pergi ke sana.

“Banyak hotel dah penuh. Nak cari pula yang ada dua atau tiga bilik untuk tiga orang. Dapatlah hotel ‘C’ itu,” katanya menerusi hantaran di laman TikTok.

zulin1
zulin2

Menurut Zulin, dia mengalami kesukaran untuk tidur kerana terdengar bunyi perabot ditarik dan anjing menyalak sepanjang malam.

Lebih menyeramkan, Zulin turut mendapati dirinya ditindih ketika tidur selain terlihat bekas tapak tangan yang muncul di cermin tandas ketika sedang mandi.

Dalam hantaran sama, pemilik nama sebenar Farah Azleenda Abdul Aziz itu sempat bertanya kepada orang ramai sekiranya mereka pernah mengalami pengalaman seram ketika bercuti di pusat peranginan tersebut.