Selepas sembilan tahun mendirikan rumah tangga, penyanyi dan pelakon Marsha Milan Londoh kini bersedia untuk menerima kehadiran cahaya mata dalam keluarga kecilnya.

Atas perbincangan bersama suami, Mohamed Shaiful Nizam Mohamed Ismail, Marsha akhirnya membuat keputusan untuk mencuba kaedah rawatan kesuburan In-vitro (IVF) bagi mendapatkan zuriat.

Tambah Marsha lagi, cadangan mengambil anak angkat adalah perkara terakhir yang akan dipertimbangkan andainya rawatan tersebut gagal.

“Suami ada cakap boleh mula lakukan IVF selepas Anugerah Juara Lagu tetapi sekarang masih tiada tarikh. Sekarang baru nak cuba betul-betul dan alhamdulillah saya sihat sewaktu buat pemeriksaan.

“Walaupun ikhtiar, kami berserah sahaja tetapi tidak pernah terfikir lagi untuk ambil anak angkat sebab nak cuba IVF dahulu,” katanya menerusi Kosmo!

Sehubungan dengan itu, Marsha mengharapkan doa daripada peminat agar apa yang dihajati dapat dimakbulkan suatu hari nanti.

Terdahulu, Marsha dan suami sudah berusaha pelbagai cara termasuk melakukan rawatan tradisional namun rezeki belum berpihak kepada mereka lagi.

Sekadar info, Marsha dan Shaiful Nizam yang juga seorang usahawa, mendirikan rumah tangga pada 2015 dan belum mempunyai cahaya mata.