Lama mengunci mulut mengenai status hubungannya dengan pelakon Janna Nick, pelakon Dini Schatzmann akhirnya tampil menyatakan bahawa dia akan menyampaikan berita besar mengenai status hubungan mereka.

Hubungan Dini dan Janna dikhabarkan telah berakhir pada tahun lalu namun kedua-dua pihak belum membuka cerita mengenai perkara tersebut.

Walau bagaimanapun, Dini menjelaskan tiada apa yang keruh di antara hubungannya dengan Janna dan mereka masih berkawan baik.

Menurut Dini, segala butiran mengenai hubungan mereka akan didedahkan secara terperinci apabila tiba waktu yang sesuai kelak.

“Saya tidak boleh beri kenyataan sekarang ini. Tetapi saya dan Janna akan berkongsi satu berita besar kepada semua dalam masa terdekat. Saya dan Janna sentiasa baik.

“Secara jujur, apa yang akan dikongsi adalah perkara mengenai diri kami. Perkara ini akan diumumkan kepada semua tidak lama lagi.

“Ada beberapa perkara masih berjalan dan membuatkan masa sekarang tidak sesuai untuk dikongsi,” katanya menerusi Kosmo!

Tambah pelakon drama “Marry Me Senorita” itu lagi, dia dan Janna baru sahaja selesai menjalani penggambaran sebuah drama bersama.

Terdahulu, Dini dan Janna dijangka sudah berakhir apabila Janna memuat naik perkongsian video memaparkan statusnya kini ‘single’ melalui hantaran di TikTok.

Kedua-dua pelakon itu mula menjalin hubungan cinta sejak tahun 2019 selepas berkenalan menerusi drama “Bukan Cinta Aku”.