Lima belas tahun melakar nama dalam industri muzik tanah air, penyanyi Stacy Anam menzahirkan rasa syukur apabila berpeluang untuk membuat persembahan dalam konsert solo.

Penyanyi kelahiran Sabah itu berkongsi kegembiraannya menerusi satu hantaran di laman Instagram pada Disember tahun lalu.

“Alhamdulillah syukur. Setelah hampir 15 tahun menjadi penghibur dalam industri akhirnya saya berpeluang untuk membuat persembahan di konsert solo pada Februari 2023.

“Semoga menjadi permulaan yang baik untuk kerjaya seni saya mendatang Insyallah,” tulisnya.

319486186 897832374546110 6678581099842392337 n

Konsert Stacy, yang dinobat juara Akademi Fantasia (AF) 6, bakal dianjurkan di Dewan Filharmonik Petronas (DFP), Kuala Lumpur City Centre (KLCC) pada 25 Februari depan.

Suami Stacy yang juga penyanyi Akim Ahmad turut akan membuat kemunculan istimewa di pentas konsert tersebut.

Sehubungan dengan itu, Stacy berharap para peminat dapat memanjatkan doa buatnya serta sama-sama memberi sokongan penuh menerusi konsert solonya.

“Doakan saya semoga dipermudahkan semua urusan dan semoga anda semua memberi sokongan pada konsert pertama saya ya,” tulisnya.

Memetik laporan dari BH Online, Stacy akan mempersembahkan single terbaharu pada konsertnya yang dianggap sebagai titik permulaan untuk kembali aktif dalam bidang nyanyian selepas melahirkan anak kedua tahun lalu.