Penantian penyanyi Azzam Sham untuk menimang cahaya mata berakhir apabila isterinya yang juga penyanyi Sheryl Shazwanie selamat melahirkan seorang bayi perempuan Ahad lalu.

Khabar gembira itu dikongsi menerusi laman Instagram Azzam, atau nama sebenarnya Muhammad Azzammuddin Lop Hisham, sepanjang menemani Sheryl di sebuah pusat perubatan di Petaling Jaya.

Menurut Azzam, dia bersyukur kerana dapat bergelar bapa dan segala urusan isterinya untuk melahirkan cahaya mata sulung mereka dipermudahkan.

3B2A59DB 7A65 4BB6 8557 8D06B4D5DF6C

“Terima kasih diucapkan pada semua yang mendoakan kesihatan Sheryl dan bayi kami. Alhamdulillah, proses kelahiran berjalan lancar dan dipermudahkan. Saya pun berpeluang menemani Sheryl.

“Sangat teruja sudah bergelar bapa. Gembira sangat dan secara tidak langsung tanggungjawab saya sebagai ketua keluarga bertambah. Apapun, syukur tak terhingga ke hadrat Allah,” katanya menerusi Harian Metro.

Terdahulu, Azzam dan Sheryl dinikahkan pada 1 Januari lalu di Masjid Nurul Ehsan Taman Medan, Petaling Jaya, Selangor selepas mengikat tali pertunangan pada 30 September tahun lalu.