Pelakon Aniq Suhair berbesar hati apabila berpeluang menggalas watak utama menerusi drama adaptasi novel baharu karya Anna Milia, “Sekali Lagi Cinta Kembali”.

Menurut Aniq atau nama sebenarnya Muhammad Aniq Suhair Mohd Salleh, watak jejaka egoistik bernama Hayyat yang dijayakan banyak mengubah keperibadiannya dan mengajar erti jatuh bangun dalam kehidupan.

“Saya tak pernah sangka akan terlibat dalam sebuah naskah yang membuat saya belajar banyak hal dalam diri saya, yang mengubah banyak hal dalam diri saya.

“Saya berkenalan dengan Hayyat dan memahami tentang hati harus selalu bersedia untuk jatuh, untuk patah dan untuk bahagia,” katanya.

Dalam pada itu, Aniq teruja menantikan tayangan “Sekali Lagi Cinta Kembali” dan berharap drama lakonannya itu dapat diterima baik oleh penonton.

“Saya rasa sangat teruja, tak sabar dan gementar menantikan respon semua! Selamat berkenalan dan ikuti perjalanan kisah cinta Hayyat dan Aira!” katanya.

Selain Aniq, drama itu turut dibintangi Siti Khadijah Halim, Zaki Azeman, Fazlina Ahmad Daud, Syamim Farid, Siti Hariesa dan ramai lagi.

“Sekali Lagi Cinta Kembali” arahan Riza Baharudin kini bersiaran pada setiap Isnin hingga Jumaat, jam 7 malam, di slot Akasia TV3.