Pelakon dan usahawan Tya Arifin mengumumkan pelakon Anna Jobling sebagai duta baharu jenama jamu Mutyara Beauty.

Menurut Tya atau nama sebenarnya Nutria Wulandari Arifin, Anna merupakan pilihan yang tepat kerana dia mewakili seorang wanita yang bekerjaya dan memerlukan tenaga.

“Setelah lima tahun berada di pasaran yang telah membantu ramai wanita, sekali kali lagi Jamu Mutyara akan terbang lebih tinggi. Inilah duta baru Jamu Mutyara, Anna Jobling.

“Dengan perlantikan Anna sebagai duta baru Jamu Mutyara, Tya berbangga kerana inilah pilihan yang tepat untuk Jamu Mutyara melebarkan kuasa Mutyara,” katanya.

“Sekarang ini saya nampak Anna seperti saya sewaktu di Indonesia dulu. Dia bekerja dari pagi hingga keesokan harinya dan memerlukan banyak tenaga.

“Anna adalah wanita dan figura tepat untuk menjadi duta baru Mutyara kerana dia mencerminkan seorang wanita yang mempunyai banyak aktiviti dan memerlukan tenaga tambahan menerusi Jamu Mutiara,” tambahnya lagi.

Selain itu, Tya turut berkongsi wajah baharu bagi jamu Mutyara yang tampil dengan formulasi baharu yang akan memberikan lebih banyak khasiat kepada kaum wanita.

Terdahulu, Anna atau nama sebenarnya Anna Ellisa Gustin Jobling, menyangkal tuduhan buruk yang dilemparkan kepada Tya membabitkan jamu Mutyara dan menasihati orang ramai agar tidak mengganggu periuk nasi orang lain.