Pelakon Sheera Iskandar selamat melahirkan seorang bayi perempuan yang merupakan anak sulungnya di sebuah pusat perubatan di Kuala Lumpur, Ahad lalu.

Khabar gembira itu dikongsi oleh suami kepada Sheera, Mohd. Halim Abd. Gani menerusi satu hantaran yang dimuat naik di laman Instagram miliknya, semalam.

“Alhamdulillah, syukur ke hadrat Ilahi, segala puji bagi Allah SWT yang Maha Esa. Isteri saya Sheera selamat melahirkan puteri kami pada 22 Mei 2022, pukul 7.31 malam.

“Jutaan terima kasih kepada semua atas doa dan ucapan. Terima kasih juga buat para petugas di Hospital Canselor Tuanku Muhriz, Universiti Kebangsaan Malaysia, UKM (PPUKM), doktor dan jururawat yang telah menjaga anak dan isteri saya dengan baik,” tulisnya.

Dalam pada itu, rakan-rakan selebriti dan para peminat meninggalkan ucapan tahniah buat Sheera menerusi ruangan komen hantaran tersebut.

Terdahulu, Sheera atau nama lengkapnya Tengku Shaheera Ilani Tengku Iskandar Putra, menzahirkan keterujaan sambil menghitung hari untuk kelahiran anak sulungnya.

Sheera dan Halim mendirikan rumah tangga pada 3 Mei 2021.