Jenama konfeksi terkemuka di Malaysia, Cadbury Dairy Milk menjalin kerjasama dengan chef selebriti Anis Nabilah bagi berkongsi tiga resepi Kuih Raya Dari Hati untuk dinikmati menjelang Aidilfitri.

Cadbury mengambil inisiatif untuk menyemarakkan keikhlasan dan kasih sayang antara rakan taulan dan keluarga seluruh rakyat Malaysia dengan resepi Cadbury yang mudah dan lazat.

Sehubungan dengan itu, Cadbury akan mengendalikan tiga sesi strim langsung untuk berkongsikan tiga resepi berbeza menggunakan coklat Cadbury sebagai bahan utama, setiap hari pada bulan Ramadan ini.

Dihoskan oleh Azura Zainal, Chef Anis juga akan berkongsi tip-tip serta petua bagi memudahkan lagi proses membuat Kuih Raya Dari Hati Cadbury dalam sesi strim tersebut.

Resepi 1: Biskut Keju Cadbury

image

Hari/Tarikh: Khamis, 14 April 2022
Masa: 4:00 petang
Platform: Zoom*

Resepi 2: Kek Batik Oreo Cadbury

image 1

Hari/Tarikh: Selasa, 19 April 2022 
Masa: 4:00 petang
Platform: Zoom*

Resepi 3: Kek Keju Hangus Mini Basque Coklat Cadbury

image 3

Hari/Tarikh: Khamis, 21 April 2022 
Masa: 4:00 petang
Platform: Zoom*

Sesi strim langsung akan disiarkan secara percuma menerusi Zoom dan peserta haruslah mendaftar terlebih dahulu di pautan www.resipiraya.cadburyoreo.com.my.

Pautan Zoom akan dihantar kepada e-mel peserta yang telah berdaftar dua hari sebelum setiap sesi strim langsung.

Cadbury turut menawarkan peluang untuk merebut hadiah lumayan bernilai hingga RM20,000 termasuklah sebuah peti sejuk berjenama premium, sebuah ketuhar elektrik dan banyak lagi.

Mereka yang mendaftar awal turut berpeluang untuk memenangi kit istimewa yang mengandungi semua bahan-bahan yang diperlukan untuk membuat Kuih Raya Dari Hati ini.

Untuk maklumat lanjut mengenai Cadbury Dairy Milk Malaysia, sila kunjungi laman Facebook rasmi Cadbury Malaysia.