Tiga tahun menjayakan “7 Hari Mencintaiku”, pelakon Wan Sharmila akui pengalaman terlibat dengan produksi drama fenomena itu meninggalkan kenangan manis buat dirinya.

Wan Sharmila atau lebih mesra disapa Lala, berkongsikan momen-momen setelah selesai menjalani hari terakhir penggambaran bersama para pelakon dan kru produksi “7 Hari Mencintaiku” musim ketiga (“7HM3”) menerusi hantaran di Instagram.

Kembali membawa watak Sofi Amylia, Lala tidak menafikan bahawa wataknya dalam “7HM3” lebih sukar dan mencabar untuk digalas.

“Terlalu banyak dugaan demi dugaan sepanjang pengambaran drama ini. Kami semua sentiasa berpegang pada perancangan Allah.

“Tetap meneruskan perjuangan kami hingga ke garisan akhir semalam (Selasa). Alhamdulillah,” coretnya.

Dalam perkongsian sama, Lala turut menyifatkan drama itu sebagai hadiah istimewa buat para penonton yang berterusan menyokongnya sejak musim pertama disiarkan.

“Semoga naskah ini akan menjadi hadiah paling istimewa untuk anda semua! Terus menyokong kami okay!” katanya.

Selain Lala, “7HM3” turut mengembalikan barisan pelakon asal seperti Shukri Yahaya, Siti Saleha, Kazar Saisi, Wafariena Roslan, Shazwan Zulkifly dan Liza Abdullah.

“7HM3” akan mula bersiaran di slot Akasia TV3, pada setiap hari Isnin hingga Ahad, jam 7 malam pada bermula 16 April ini.