Pelakon dan pengacara terkenal Datin Lisa Surihani mula berjinak-jinak dalam dunia perniagaan selepas melancarkan produk penjagaan rambut di bawah jenamanya sendiri, iaitu Suri pada 25 Februari lalu.

Menurut Lisa, biarpun impian untuk bergelar usahawan sudah lama terpahat di hati, namun dia ingin mendalami ilmu perniagaan terlebih dahulu sebelum membina perniagaan sendiri.

“Niat untuk menceburkan diri dalam bidang perniagaan sebetulnya memang sudah ada, namun tanpa pengalaman mahupun panduan yang betul membuatkan saya tangguhkan dulu.

“Sampai saya muncul dengan Suri dan ketika itu saya turut menyuarakan impian untuk bekerjasama dengan Nori Malaysia.

“Saya tidak rasa lambat untuk baru belajar selok-belok dunia perniagaan sebab saya yakin ini masa yang sesuai” jelasnya menerusi Harian Metro.

Tambah pelakon filem “Istanbul Aku Datang” itu lagi, sokongan suami, Datuk Yusry Abdul Halim serta keluarga menguatkan lagi semangat untuk menceburi dunia perniagaan.

Produk Suri boleh didapati di platform Shopee, laman web Nori dan sepuluh cawangan pasar raya Aeon termasuk MidValley, Cheras Selatan, Nilai, Seremban 2, bandar raya Melaka, Shah Alam dan Tebrau City.