Lebih dua minggu bersiaran, drama sensasi “Suamiku Lelaki Pendosa” berjaya menerima sambutan menggalakkan daripada para penonton.

Selain menampilkan barisan pelakon tanah air berbakat seperti Datuk Aaron Aziz, Sophia Albarakbah dan Gambit Saifullah sebagai teraju utama, lakonan mereka turut menjadi bualan hangat penonton.

Bercakap mengenai watak Izfairin, Gambit menjelaskan dia hanya menjalankan tanggungjawab sebagai seorang pelakon dan tidak berniat untuk menggalakkan hubungan sejenis kepada penonton.

Menyedari perkara itu menyentuh sensitiviti agama, pelakon filem “Paskal” itu menjelaskan dirinya sentiasa meneliti tawaran yang diberi terlebih dahulu.

“Bagi saya, tidak salah menerima watak Izfairin, ia karakter yang menarik. Sejujurnya, saya sangat teliti sebelum menerima sesuatu tawaran kerja.

“Saya tidak akan menerima tawaran sewenang-wenangnya, sebaliknya saya akan memikirkan kesan yang perlu ditanggung,” katanya menerusi BH Online.

Hasil tinjauan di laman sosial, rata-rata penonton terpukau dengan lakonan Gambit yang berjaya menghidupkan watak tersebut bersama Aaron.

“Suamiku Lelaki Pendosa” turut menampilkan barisan pelakon lain seperti Fauzi Nawawi, Aleza Shadan, Shima Anuar, Edika Yusof dan ramai lagi.

Diarahkan oleh Eyra Rahman, “Suamiku Lelaki Pendosa” kini bersiaran di slot Samarinda TV3 sejak 9 Februari lalu.