Penyanyi dan juga pelakon Wani Kayrie menzahirkan rasa syukur apabila berpeluang untuk memiliki kereta idamannya iaitu sebuah Mercedes-Benz CLA180 bernilai RM192,000 menjelang tahun baru 2022.

Wani atau nama lengkapnya Syazwani Syafirah Abdullah menyatakan kereta itu disifatkan sebagai hadiah buat diri sendiri serta pembakar semangat setelah sedekad bergelar anak seni.

Khabar gembira itu dikongsi menerusi beberapa foto yang dimuat naik di laman Instagram miliknya.

bn
Wani ambil tempoh setahun menabung demi memiliki kereta idamannya

“Alhamdulillah terima kasih atas rezeki ini Ya Allah. Lama mengidamkan untuk ada kereta sendiri bagi urusan harian. Hasil titik peluh kerja pagi balik pagi, kerja berterusan sampai sakit.

“Semoga dengan hadiah ini menjadikan diri ini untuk lebih kuat berusaha mencari rezeki dan memberi ke depannya,” katanya.

Sehubungan dengan itu, Wani turut berterima kasih kepada semua pihak termasuk para peminat yang sentiasa menjadi tulang belakangnya sejak berkecimpung dalam industri seni.

“Terima kasih semua yang sentiasa menyokong dan mendoakan. Di sebalik kejayaan Wani, terselitnya doa-doa dari anda semua. Semoga yang baik-baik saja untuk kalian,” katanya.