Setelah mencetuskan fenomena menerusi drama “Tuan Danial”, pelakon Idris Khan sekali lagi digandingkan dengan pelakon genit Intan Najuwa sebagai peneraju drama terbaru, “Saat Kau Takluk Cinta Ini”.

Kedua-dua pelakon itu tidak perlu menunggu lama untuk mencipta keserasian dalam skrin hinggakan para penonton memberi maklum balas positif berikutan aksi mereka yang mesra dan bersahaja.

Sehubungan dengan itu, penerbit Jaja Ishak akui berasa gembira apabila dramanya menerima sambutan baik daripada kalangan penonton serta menjadi ‘trending’ nombor satu menerusi aplikasi iQiyi Malaysia.

“Alhamdulilah, sambutan yang diterima cukup baik dan saya gembira dengan sambutan peminat.

“Dalam pada negara berhadapan dengan musibah banjir, masih ada lagi yang memberikan sokongan kepada drama “Saat Kau Takluk Cinta Ini”,” katanya menerusi Harian Metro.

Selain Idris dan Intan, drama “Saat Kau Takluk Cinta Ini” turut dibintangi oleh Wafariena, Shakilla Koriri, Syazwan Zulkifly, Wan Maimunah, Raja Azmi, Farhan Asri, Jasmin Hamid dan ramai lagi.

Diarahkan oleh Zamri Zakaria, drama 15 episod ini telah mula ditayangkan di Slot Samarinda TV3 bermula 20 Disember tahun lalu.