Penyanyi dan pelakon Ayda Jebat memaklumkan bahawa dia dan suami yang juga pengacara Nabil Mahir masih belum bersedia untuk membawa cahaya mata sulung, Ana Nayla bertemu ahli keluarga serta sahabat handai.

Menurut Ayda atau nama sebenarnya Nur Suhada Jebat, mereka kini mementingkan keselamatan dan kesihatan keluarga memandangkan keadaan pandemik COVID-19 makin membimbangkan dengan penemuan varian Omicron.

“Minta maaf kepada keluarga dan kawan-kawan kalau rasa saya dan suami keterlaluan tentang hal ini. Bukan tak nak jumpa. Hati memang dah rindu. Nak gelak ketawa bersama-sama.

“Nak bagi jumpa bayi kami tapi tanggungjawab nak jaga keselamatan dan kesihatan keluarga kita dan anda kami utamakan,” tulisnya menerusi satu hantaran di InstaStory.

259385510 384438630127392 7710307729803175561 n
Ana Nayla kini berusia tiga bulan

Sehubungan dengan itu, Ayda berharap agar semua pihak memahami keadaannya dan bersedia untuk bertemu keluarga dan sahabatnya sekiranya situasi mengizinkan.

“Kami masih belum bersedia. Insya-Allah, satu hari nanti. Terima kasih kepada yang faham. Kami sayang kalian sangat dan rindu semua. Termasuk AJSCREAMER (kelab peminatnya). #StaySafeAll,” tulisnya lagi.

Terdahulu, Ayda dan Nabil telah menyambut hari ulang tahun perkahwinan mereka yang pertama pada 1 Januari.