Hampir empat bulan bergelar isteri kepada anak sulung pelakon dan penerbit, Sheila Rusly iaitu Uzair Haqimy, pelakon Elisya Sandha akhirnya dapat menyempurnakan majlis persandingan mereka di kampung halaman Elisya di Perlis hari ini.

Pasangan mempelai itu dilihat sama cantik sama padan menggayakan busana songket berwarna perang yang mendapat sentuhan pereka fesyen kelahiran Singapura, Adam Rashid.

“Syukur Alhamdulillah selesai majlis di kampung saya, Perlis,” coret pemilik nama lengkap Nur Elisya Mohd Faisal itu ringkas menerusi kapsyen foto persandingannya.

Sekitar majlis persandingan itu turut dikongsi oleh kakak kepada Elisya yang juga pelakon terkenal, Fasha Sandha menerusi laman Instagram miliknya.

Terdahulu, Elisya dan Uzair selamat mendirikan rumah tangga dalam sebuah majlis tertutup di Pejabat Agama Islam Daerah Gombak, Selangor pada 21 Ogos lalu.

Pasangan itu mula mengenali antara satu sama lain sejak berada di bangku sekolah dan telah mengikat tali pertunangan pada 31 Januari lalu.