Walaupun dikritik hebat menerusi penampilan sulungnya di kaca televisyen, nama pelakon Sharifah Rose kini semakin melonjak naik selepas muncul dengan drama bersiri “Kekasih Hati Mr Bodyguard” bergandingan dengan pelakon popular Redza Rosli.

Disebalik kejayaan drama itu, timbul pula khabar angin yang mendakwa wujudnya cinta lokasi di lokasi penggambaran drama tersebut membabitkan Rose dan Redza.

Tidak mahu khabar angin itu berterusan, Rose telah tampil menyangkal dakwaan tersebut dengan berkata tidak timbul soal cinta lokasi sebaliknya dia berterima kasih kepada Redza kerana banyak memberi tunjuk ajar sepanjang penggambaran.

Tambahnya lagi, dia bersama barisan pelakon lain dan kru produksi seperti satu keluarga besar yang saling membantu di antara satu sama lain dan berasa sebak apabila mereka selesai menjalani penggambaran drama itu.

Dalam pada itu, Rose berharap akan mendapat peluang lagi untuk bekerjasama dengan Redza pada masa depan, dan pada masa sama meneruskan persahabatan mereka walaupun drama lakonan mereka sudah tamat.

3 3

Untuk berita hiburan terkini layari www.missmynah.com

📸: Sharifah Rose Instagram

#MissMynah #SharifahRose #RedzaRosli #artismalaysia #artismalaysiaofficial #selebriti #selebgram #pelakon #drama #dramabersiri #KekasihHatiMrBodyguard #KisahCintaRumi #CeritaHantuAsrama