Dua tahun melayari bahtera cinta, pelakon Puteri Aishah akhirnya selamat diijab kabulkan dengan ahli perniagaan, Muhammad Firdaus di Ballrooms JW Marriot, Kuala Lumpur sekitar jam 11 pagi semalam.

Dengan sekali lafaz, Aishah dinikahkan oleh Qadi Ustaz Mohd Abdul Nasir Abdullah dengan disaksikan bapa Puteri, En. Sulaiman Abd. Rahman.

Aishah atau nama sebenarnya Puteri Aishah Sulaiman telah menerima mas kahwin berjumlah RM300 serta lima dulang hantaran daripada pihak lelaki dan dibalas tujuh dulang oleh pihak perempuan.

“Alhamdulillah majlis dirancang berjalan lancar selepas beberapa kali ditangguh akibat pandemik COVID-19.

“Saya bersyukur apabila impian kami untuk melihat perkahwinan ini disaksikan oleh keluarga kedua belah pihak tercapai,” katanya menerusi Utusan Malaysia.

Tambah Aishah lagi, dia bersyukur kerana suaminya itu bersifat penyayang dan mengutamakan keluarga. Malah Firdaus juga tidak menghalang Aishah untuk meneruskan kerjayanya dalam bidang lakonan.

Dalam majlis sederhana yang dihadiri keluarga dan kenalan terdekat itu, kedua mempelai dilihat bagai pinang dibelah dua mengenakan busana putih rekaan Rizman Ruzaini.

Foto-foto di sekitar majlis pernikahan dan majlis resepsi yang berlangsung malam tadi di lokasi sama turut dikongsikan menerusi laman Instagram milik Aishah.