Pengurus kepada penyanyi Hael Husaini menyangkal tuduhan yang mengatakan penyanyi itu menjejakkan kaki ke sebuah kelab malam ketika berada di Itaewon, Korea Selatan baru-baru ini.

Tuduhan itu menjadi tular di media sosial setelah seorang pelajar Malaysia mendakwa Hael, atau nama sebenarnya Hal Husaini Razmi, sedang berseronok di kelab malam menerusi ciapannya di laman Twitter.

FD2bD3lVcAYpZno 933x1536 1
Ciapan seorang pelajar Malaysia di Twitter

Biarpun ciapan berkenaan telah dipadamkan, namun pengurus Hael sudah pun mempunyai butiran lengkap pelajar tersebut dan akan mengambil tindakan lanjut.

“Assalamualaikum semua, saya di sini nak terangkan apa yang sebenarnya berlaku. Saya buat video ini sebenarnya nak memberitahu Haelers, team sudah mengambil tindakan.

“Kami cuma nak cakap, tidak elok sebarkan fitnah. Berhentilah menyebarkan fitnah jika tuan badan tidak beritahu pun,” katanya menerusi sebuah video di Instagram (IG Live).

Difahamkan Hael berada di Korea atas urusan kerja bersama beberapa selebriti lain sejurus sahaja penerbangan antarabangsa dibuka semula.