Penyanyi, pelakon, pengarah dan juga penerbit popular Mawi mendedahkan dia bakal menerbitkan sebuah biografi yang memaparkan perjalanan hidupnya sejak mula bergelar anak seni.

Menurut Mawi atau nama sebenarnya Asmawi Ani, biografi tersebut akan bermula dari dia menyertai Akademi Fantasi sehingga kini.

“InsyaAllah akan dilancarkan pada penghujung Disember depan. Buku ini adalah kisah hidup saya. Saya nak kongsi sebagai inspirasi kepada semua pembaca,” ujarnya kepada Utusan Online.

Tambah Mawi lagi, pelbagai perkara yang akan dipaparkan dalam biografinya itu termasuklah ketika zaman kegemilangan dan fasa lain yang dihadapinya.

Pasti ramai yang tak sabar nak menonton kerana pada satu ketika dahulu Mawi telah mencetuskan fenomena bagaimanapun dia kemudian menyepikan diri sebelum kembali aktif bagaimanapun aura ‘World’ itu sudah pudar.

Untuk hiburan terkini layari www.missmynah.com

📸: Mawi Instagram

#MissMynah #Mawi #world #artistsoninstagram #artismalaysia #artismalaysiaofficial #selebriti #selebgram #pelakonmalaysia #drama #filem #muzik #biografi #tiadatajuk #filemMalaysia