Pelakon Puteri Aishah dikhabarkan bakal menamatkan zaman bujang dengan jejaka pilihan hatinya yang juga seorang ahli perniagaan pada bulan ini.

Seperti yang dikongsikan menerusi laman Instagram miliknya, pemilik nama lengkap Puteri Aishah Sulaiman itu dilihat anggun menggayakan busana tradisional dalam foto-foto pra perkahwinannya.

Dalam pada itu, Aishah mengakui dia masih belum bersedia untuk mendedahkan lebih lanjut mengenai latar belakang bakal suami dan perancangan majlis pernikahannya.

“Sepatutnya kami merancang untuk bernikah lebih awal, tapi melihat kepada keadaan semasa kami bersepakat mendirikan rumah tangga pada bulan ini. 

“Sekiranya semua dipermudahkan, kami akan teruskan seperti apa yang dirancang. Alhamdulillah segala persiapan menuju hari bahagia berjalan lancar dan sudah siap hampir 80 peratus. 

“Kalau boleh tak nak majlis kami diadakan secara maya kerana nak perkahwinan ini disaksikan oleh keluarga kedua belah pihak,” katanya menerusi Harian Metro.

Tambah pelakon drama “Rahimah Tanpa Rahim” itu, dia sudah mengenali bakal suaminya sejak dua tahun lalu dan masing-masing sudah bersedia untuk meneruskan hubungan mereka ke fasa selanjutnya.

Difahamkan majlis pernikahan Aishah akan diadakan secara sederhana dengan kehadiran keluarga terdekat bagi mematuhi prosedur operasi standard (SOP) yang ditetapkan kerajaan.