Tiada angin tiada ribut, pelakon dan pengacara Janna Nick menimbulkan tanda tanya kepada ramai apabila memuat naik fotonya berbusana pengantin tradisional di laman Instagram miliknya semalam.

Menerusi perkongsian itu, Janna yang dilihat manis bersongket biru, turut menyatakan tarikh 1.11.21 berserta emoji cincin di ruangan kapsyen.

Menerusi satu lagi perkongsian, pemilik nama lengkap Nurul Jannah Muner itu turut memuat naik foto pengantin lelaki, namun wajahnya ditutup.

Bagaimanapun, Janna tampil menjelaskan bahawa foto-foto itu hanyalah sekadar babak drama terbarunya, “Shakira”, yang kini masih berada dalam fasa penggambaran.

“Saya tidak bernikah sebaliknya gambar itu sekadar babak untuk drama Shakira yang ditayangkan di slot Akasia TV3. Sengaja saya muat naik di Instagram kerana tarikhnya cantik.

“Ramai pihak yang sudah menelefon bertanya mengenai perkara ini, malah rakan-rakan selebriti turut terasa hati kerana tidak mendapat jemputan. Saya mohon maaf kepada semua yang sudah salah faham,” ujar Janna menerusi Harian Metro.

Tambah Janna lagi, dia dan teman lelaki yang juga pelakon Dini Schatzmann, belum merancang untuk bernikah dalam masa terdekat.

Dalam pada itu, pengikut Instagram Janna sudah pun dapat meneka bahawa ‘pengantin lelaki’ dalam foto tersebut adalah pelakon Shukri Yahaya.