Penyanyi dan penulis lagu Harith Zazman tampil dengan single solo pertamanya, “Shut Up” yang dilancarkan pada 1 Oktober lalu.

Apa yang menarik, video muzik “Shut Up” yang dilancarkan di saluran YouTube Faithful hari ini menampilkan konsep unik makhluk asing dan angkasa lepas.

Menurut Harith atau nama sebenarnya Mohamad Harith Saifuzzaman, konsep itu dicadangkan oleh pengarah Hafreez Amminuddin yang inginkan sesuatu yang berbeza.

Dalam pada itu, Harith turut menyelitkan elemen kejutan apabila mengumumkan bahawa isterinya yang juga personaliti media sosial, Nuramalina Ghakashah (Lee) kini hamil tiga bulan menerusi video muzik tersebut.

“Ini adalah lagu solo pertama saya. Sejujurnya saya amat takut juga pada awalnya, tapi pengurus saya cakap bila lagi nak buat secara solo kalau bukan sekarang.

“Jadi, hari ini dilancarkan muzik video rasmi lagu ini. Dalam MV ini saya berkongsi yang mana isteri sudah hamil. Jadi, ini adalah elemen kejutan yang ditampilkan dalam video muziknya,” katanya menerusi Harian Metro.

Terdahulu, Harith dan Lee mengikat tali pertunangan pada Mac dan selamat diijab kabulkan pada 28 Ogos lalu dalam sebuah majlis tertutup di Pejabat Agama Islam Hulu Selangor.

Pasangan itu mula mengenali sesama sendiri selepas Lee membintangi video muzik lagu Harith, “Cute (Stop Lah Being So Cute)” dan “Tak Tahu”.

Tonton video muzik “Shut Up” di bawah: