Sejak beberapa hari lalu penyanyi Baby Shima telah memuat naik beberapa entri di Instagram miliknya mempersoal kenapa dirinya sehingga kini dibenci ramai walaupun dia tidak pernah membuat apa-apa yang boleh mencetuskan kebencian orang ramai.

Perkara itu nyata memberi kesan yang mendalam buat Baby Shima apabila dia memuat naik foto ubat penenang dengan kapsyen ‘Senyum selalu belum tentu bahagia’.

“Kadang terfikir juga kenapa ramai benci saya sedangkan saya tak pernah kacau orang lain, rumah tangga orang, keluarga orang, minta duit mak ayah korang, tak pernah.

“Terus terang shima cakap shima dah tak kuat dengan apa yang shima lalui sekarang. Boleh tak korang rasakan apa yang shima rasa??,” tulisnya di Instagram.

Perkongsian itu kemudian mendapat perhatian rakan artis seperti Wani Kayrie, Erry Putra, Harry Khalifah serta peminatnya yang meminta dia bersabar dan terus kuat dan abaikan kata-kata negatif.

Miss Mynah berharap agar Baby Shima kuat dan abaikan segala perkara negatif kerana apa sahaja yang anda buat pasti akan ada yang tidak suka, jadi fokus pada positif sahaja pasti anda akan berasa tenang.

Untuk berita hiburan terkini layari www.missmynah.com

📸: Baby Shima Instagram

#MissMynah #BabyShima #artistsoninstagram #artismalaysia #artismalaysiaofficial #selebriti #selebgram #penyanyi #dangdut #staystrong