Siapa yang tak kenal dengan sikap baik hati dan pemurah Ustaz Ebit Lew. Beliau bukan sahaja sentiasa menjadi yang terawal akan tampil memberi bantuan tanpa mengira bangsa atau kaum, malah beliau juga sering memberi ‘bantuan’ dari segi semangat dan ilmu yang mana semalam #UEL telah menziarahi penyanyi dan pelakon popular #Elyana yang kini berjuang dengan kanser limfoma tahap empat yang dihadapinya sejak hampir 10 tahun lalu.

2 4

Menerusi foto yang dimuat naik Elyana,  dia nyata teruja dengan kunjungan #UEL yang telah menambahkan semangat dan aura positif kepadanya selain banyak berkongsi ilmu bersama suaminya.

3 3

Apa-apa pun Miss Mynah juga akan terus mendoakan kesejahteraan Elyana supaya terus kuat melawan penyakit kanser dan juga kepada #UEL supaya terus diberikan kekuatan untuk meneruskan kerja amalnya.

4 5

📸: Elyana Instagram

Untuk berita hiburan terkini layari www.missmynah.com

#MissMynah #Elyana #UstazEbitLew #UEL #artistsoninstagram #artismalaysia #artismalaysiaofficial #selebriti #selebgram #penyanyi #pelakon #kanser #kanserlimfoma #radiotherapy #cancerawareness #cancerfighter #kitajagakita